(050) 380-50-81
menu

Україна, Київ, вул. Кирилловская, д. 1-3 А, блок Б, офіс 21
Адреси складів:
08123, с. Чайки, вул. Антонова 8
с. Чайки, вул. Авіаконструктора Антонова, 8 на відстані 1 км від Брест-Литовського шосе с. Петропавлівська Борщагівка, вул. Садова, 49 на відстані 4 км від Брест-Литовського шосе та 4 км від вулиці Велика Кільцева.

Шановні партнери, для Вашої зручності просимо Вас заповнити форму для прорахунку вартості перевезення. Будьте уважні при заповненні форми.

Увага: в разі відправки запиту фізичною особою, запиту на перевезення посилок, особистих речей, дрібногабаритних вантажів - запит розглядатись не буде.

Шановні партнери, для Вашої зручності просимо Вас заповнити форму для прорахунку вартості перевезення. Будьте уважні при заповненні форми.

Увага: в разі відправки запиту фізичною особою, запиту на перевезення посилок, особистих речей, дрібногабаритних вантажів - запит розглядатись не буде.

Шановні партнери, для Вашої зручності просимо Вас заповнити форму для прорахунку вартості перевезення. Будьте уважні при заповненні форми.

Увага: в разі відправки запиту фізичною особою, запиту на перевезення посилок, особистих речей, дрібногабаритних вантажів - запит розглядатись не буде.

Шановні партнери, для Вашої зручності просимо Вас заповнити форму для прорахунку вартості перевезення. Будьте уважні при заповненні форми.

Увага: в разі відправки запиту фізичною особою, запиту на перевезення посилок, особистих речей, дрібногабаритних вантажів - запит розглядатись не буде.

Особливості митного оформлення одягу і взуття

Митне очищення товару - одна з головних процедур при імпорті вантажу в країну. Підприємці, задіяні у зовнішньоекономічній діяльності, повинні знати, що для різних категорій товарів передбачені індивідуальні аспекти їх митного очищення. Щоб транспортування відбувалася оперативно, необхідно ознайомитися з особливостями митного оформлення одягу і взуття в Україні.

Етапи процедури

Перш ніж дізнатися про етапи митного очищення одягу і взуття в УКраине, необхідно знати, як вона класифікується митницею при проходженні контролю. Ця важливо в зв'язку з тим, що кожної речі при оформленні декларації присвоюється певний код.

Згідно із законодавством України товару можуть бути присвоєні такі коди УКТЗЕД:

  1. Вироби з натуральної шкіри або хутра - номери 42-43. У цю категорію входять як шкіряні речі, так і аксесуари.
  2. Одяг та текстиль - номери 50-63. До цієї категорії входять речі з шовку, вовни, бавовни, синтетичних волокон, трикотажу.
  3. Взуття - номери 64-67. Ця група товарів включає в себе моделі, виготовлені з натуральних або штучних матеріалів. При цьому підошва може бути виконана з гуми, пластмаси або шкіри.

Кожен код УКТЗЕД має підкатегорії, яким також присвоєно індивідуальний номер. Вкрай важливо правильно визначити код, так як від нього залежить відсоток податку при митному очищенню. Крім цього, одяг і взуття підрозділяються на дитячу, дорослу або секонд-хенд. Це також впливає на відсоток оподаткування.

Якщо з дитячими і дорослими товарами все гранично ясно, то група секонд-хенду заслуговує невеликого уваги. Справа в тому, що до секонд-хенду не вдасться віднести нові речі без упаковки, з браком або дефектом, а також моделі з минулих колекцій. Незважаючи на те, що купуватися вони можуть як стокові речі, декларувати їх все одно необхідно як нові.

Отже, митне оформлення взуття і одягу зводиться до наступним обов'язковим етапами:

  1. Підготовка супровідної документації.
  2. Збір сертифікатів на продукцію.
  3. Класифікація товару відповідно до кодом УКТЗЕД.
  4. Оплата всіх необхідних митних зборів.
  5. Заповнення митної декларації та її відправка в митні органи.

В окремих випадках можуть знадобитися додаткові документи. Наприклад, продукція, яка підпадає під категорію «інтелектуальна власність», вимагає згоди власника авторських прав для транспортування.

Які документи потрібно підготувати?

Для імпорту предметів гардероба необхідно зібрати наступні папери:

  • накладні, що описують найменування товару;
  • чеки, що підтверджують факт оплати продукції;
  • документи, що визначають класифікацію вантажу;
  • декларації, що містять інформацію про походження продукції, її складі, розмірі, виробнику, вазі, а також кількості одиниць.

Крім цього, для дитячого одягу необхідно отримати сертифікати про відповідність санітарним нормам. А для дорослої - сертифікати про відповідність технічним регламентам безпеки.

Терміни оформлення

Тривалість митного оформлення залежить від багатьох факторів, але головним чином - від оперативності збору документів і правильності їх заповнення. В середньому від початку їх збирання і до проходження контролю на митниці буде потрібно не більше 2. Але будь-яка помилка в заповненні документації призведе до відмови в митному оформленні продукції. Тому при недостатній кваліфікації краще довірити підготовку документів професійного брокеру.

Компанія PTL Group допоможе Вам швидко і без зайвих витрат провести митне очищення речей і взуття. Наші фахівці зможуть визначити необхідний мінімум паперів для проходження процедури, підкажуть коди продукції, заповнять декларацію і повністю візьмуть на себе співпрацю з митними органами, а багаторічний досвід дозволить уникнути помилок і дасть можливість провести будь-яку операцію на митниці і доставку вантажу без затримок.