(050) 380-50-81
menu

Україна, Київ, вул. Кирилівська, буд. 1-3 А, блок Б, офіс 21
Адреси складів:
08123, с. Чайки, вул. Антонова 8
с. Чайки, вул. Авіаконструктора Антонова, 8 на відстані 1 км від Брест-Литовського шосе с. Петропавлівська Борщагівка, вул. Садова, 49 на відстані 4 км від Брест-Литовського шосе та 4 км від вулиці Велика Кільцева.

Шановні партнери, для Вашої зручності просимо Вас заповнити форму для прорахунку вартості перевезення. Будьте уважні при заповненні форми.

Увага: в разі відправки запиту фізичною особою, запиту на перевезення посилок, особистих речей, дрібногабаритних вантажів - запит розглядатись не буде.

Шановні партнери, для Вашої зручності просимо Вас заповнити форму для прорахунку вартості перевезення. Будьте уважні при заповненні форми.

Увага: в разі відправки запиту фізичною особою, запиту на перевезення посилок, особистих речей, дрібногабаритних вантажів - запит розглядатись не буде.

Шановні партнери, для Вашої зручності просимо Вас заповнити форму для прорахунку вартості перевезення. Будьте уважні при заповненні форми.

Увага: в разі відправки запиту фізичною особою, запиту на перевезення посилок, особистих речей, дрібногабаритних вантажів - запит розглядатись не буде.

Шановні партнери, для Вашої зручності просимо Вас заповнити форму для прорахунку вартості перевезення. Будьте уважні при заповненні форми.

Увага: в разі відправки запиту фізичною особою, запиту на перевезення посилок, особистих речей, дрібногабаритних вантажів - запит розглядатись не буде.

Що таке Варшавська конвенція?

Варшавська конвенція 1929 р. для уніфікації деяких правил, що стосуються міжнародних повітряних перевезень  — багатостороння міжнародна угода, основний міжнародно-правовий документ, що регулює міжнародні повітряні перевезення й відповідальність повітряного перевізника. Підписана в Варшаві 12 жовтня  1929 р. На кінець березня 2017 р.  її учасниками були 152 країни світу.

У 1955 р. у неї були внесені зміни в Гаазі (Гаазький протокол від 28 вересня 1955 р.). Протокол вніс у Конвенцію ряд поправок, що спрямовані на спрощення форми перевізних документів та порядку їх використання. Протоколом передбачено, що перевізник не може посилатися на положення Варшавської конвенції 1929 р., що звільняють його від відповідальності чи обмежують її, якщо в білеті буде відсутнє повідомлення про застосування до даного перевезення. 

У 1961 р. була укладена Гвадалахарська конвенція, що доповнює Варшавську  конвенцію 1929 р.  Вона вводить поняття   "перевізник за угодою" та "фактичний перевізник",  маючи на увазі перевізника, що уклав угоду на перевезення, та перевізника, що уповноважений ним здійснити все перевезення чи його частину.  

У 1975 р. до Варшавської конвенції у Монреалі були внесені додаткові зміни. 

Варшавська конвенція регулює юридичну відповідальність й взаємовідносини між авіаперевізниками, з одного боку, та між пасажирами й вантажовідправниками, з іншого боку. 

Конвенція була з самого початку написана французькою мовою, а її оригінальний текст був зданий на зберігання до архівів Міністерства закордонних справ Польщи. Документи Варшавської конвенції не є єдиним нормативним актом.  

Конвенція застосовується при міжнародному перевезенні, якщо місце відправлення та місце призначення, незалежно від того, чи є перерва між перевезенням чи перевантаженням, розташовані на територіях двох держав - учасників конвенції чи на території однієї країни - учасника конвенції, якщо передбачена зупинка на території інших країн незалежно від того, чи є вони учасниками Варшавської конвенції.   Вона стала основоположним документом при розробці правил страхування відповідальності авіакомпаній при здійсненні міжнародних  повітряних перевезень. 

Варшавська конвенція про повітряні перевезення - основні положення 

Варшавська конвенція 1929 р. не включала в свій склад Україну. Наша країна ратифікувала її тільки в 2008 р., і лише в 2009 р. конвенція вступила в силу. Прописані в ній міжнародні норми й до сьогодні діють на території України, є обов'язковими для виконання та регулюють основні правила повітряних перевезень.  

Одночасно Варшавська конвенція регулює договори міжнародних перевезень вантажів й перевезення пасажира й багажу.

Варшавська конвенція про повітряні перевезення є унікальною з точки зору правого регулювання, оскільки 12 її статей містять чіткі положення й вимоги до перевезення вантажів, у 3-х статтях описані правила перевезення пасажирів. Стаття 22 Варшавської конвенції, як  і інші, мають загальний характер і описують вантажні й пасажирські перевезення.

Застосування Варшавської конвенції

Авіаперевезення вантажів і пасажирів можуть бути обмежені застосуванням Варшавської конвенції до авіаперевізників. Даний документ застосовується в випадках, якщо: 

  • країни відправлення та прибуття є учасниками конвенції;
  • точки відправлення й призначення знаходяться на території однієї країни, що є учасником конвенції, і планується зупинка на території іншої країни.

Варшавська конвенція оперує такими термінами: 

  • білет - пасажирський білет чи квитанція про оплату багажу;
  • перевізник - всі авіаперевізники, що зобов'язуються доставити пасажира та його багаж у пункт прибуття чи здійснюють іншого роду обслуговування, пов'язане з авіаперевезенням. 

Варшавською конвенцією передбачені наступні ліміти відповідальності перевізника:

  • 250 тис. франків чи 16,6 тис. спеціальних прав запозичень (SDR) за тілесні ушкодження;
  • 17 SDR за кілограм зареєстрованого багажу й вантажів чи $ 20 USD  за кілограм (для країн, що не підписали змінений Монреальський протокол);
  • 5 тис. швейцарських франків чи 332 SDR для ручної  поклажі мандрівників.